Att ge sig fan på det

Idag var en sådan dag som jag var riktigt taggad på träning. Tänkte att jag skulle minska tid på crosstrainern idag men höja i level, så jag körde 30 minuter intervall på level 10 resp. 4. Efter halva tiden tänkte jag verkligen ge upp, eller åtminstånde sänka en bra bit på den höga leveln. Men jag gav mig fan på det, svor och svettades. Och jag gav mig inte. Efteråt kändes det underbart, lagom skakis i kroppen! Blev en tiominutare på cykel och en halvtimmes styrka också. Ska bli skönt att ställa sig framför spisen och laga god mat nu! :)
 
 


Kommentarer
Emilija med J. - drömmer om att stå på scen.

Härligt!
fortsätt och kämpa!

Svar: Det ska jag absolut göra! :)
Ida Nilsson

2013-02-11 @ 18:32:02
URL: http://RRomaites.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback