En sådan där onsdag

Det har varit en mysig vecka med en av mina småbröder hos oss. Men nu är han hemma i vårt föräldarhem igen eller på fotbollsplanen, vem vet. Nu fortsätter dagarna som vanligt igen. Det tråkigaste med det är att alltid komma hem till ett tomt hus efter jobbet och vara ensam till kvällen, men det gör såklart att helgerna är lite extra gosiga :)
 
Idag startade jag ett mål jag har fram till nästa år. Eller egentligen startade det för två veckor sedan, så jag ligger dessutom back en hel del. Jag har lätt för att träna ordentligt periodvis, sämre på att hålla det levande mer än 2-3 månader. Skulle tro att jag sätter alldeles för höga krav på mig själv och min träning, så höga att jag helt enkelt tröttnar på att följa dem. Därför har jag valt detta mål som jag dessutom kommer att hålla för mig själv fram till det är över. Håll tummarna för mig!
 
Fina bror ♥
 
 
 


Kommentarer
K

Det skall nog gå bra!
Jag håller tummarna :)

Svar: Det hoppas jag, tack!
Ida Nilsson

2013-08-15 @ 12:31:25
Cilla

Det går säkert bra, bara du kämpar och tror på dig själv!
Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Jag hoppas på det! Just nu går det lite sådär faktiskt, men hoppas att det vänder lagom till imorgon :)Jag brukar inte göra bl-byten, om man vill följa mig får man gärna göra det för att man vill läsa. Kram på er :)
Ida Nilsson

2013-08-20 @ 18:03:57
URL: http://fashionandphotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback