It is okay to be effective

Klocka är bara strax över halv elva och ändå har mycket hunnits med sedan jag ställde klockan imorse. En intervju, lite shopping och sex maskiner tvätt rättare sagt.  Måste sätta mig och transkribera intervjun sen får det nog bli lite röjning här hemma skulle jag tro. Jag skrev av mig från jobb idag för att kunna ta det lite lugnt, men i det ingår nog automatiskt att ta hand om sitt hem och inte sig själv. Vad kan man annars göra i detta urtråkiga väder när molnen ligger som ett tjockt täcke över himlen? Jag längtar efter värme!
 
 


Kommentarer
Jane

Det är väl mänskligt att man får gjort mer när man bestämmer sig för att ta det lugnt. Då är det ju inga måsten och man får en kick av att få gjort så mycket :-)

Man kan få gjort mycket när det är grådassigt ute. Ångesten för att man inte är ute och njuter i solen behöver man inte bekymra sig över i alla fall.Kram på dig

Svar: Precis, vi tänker så lika ;) Jag brukar faktiskt få dåligt samvete om jag är inne när det är fint väder, men som du säger så slipper man ju tänka på det nu :) Kram!
Ida Nilsson

2013-04-12 @ 12:38:49
URL: http://www.nycklarilivet.blogg.se
Evelina Petersson

Skönt att vara produktiv på morgonen för att kunna ta det lite lugnare på eftermiddagen :)

Svar: Absolut :)
Ida Nilsson

2013-04-12 @ 20:42:10
URL: http://pevelina.blogg.se/
Katarina

Hoppas, hoppas det blir lite värme i helgen nu då, så vi får vila upp oss ordentligt ;)
Kram

Svar: Det hoppas jag verkligen! :) Kram!
Ida Nilsson

2013-04-12 @ 21:50:49
URL: http://brakat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback