I hope I can fight this week

Kan börja med att tala om att denna veckan varit helt otrolig. Jag har gått upp tidigt, varit i skolan (ibland en timme för tidigt av misstag), haft intervjuer och annat och sedan jobbat efteråt för att vara hemma till kvällen. Jag förundras över dem som faktiskt lever såhär jämt, det hade jag aldrig orkat med! Kan väl i och för sig vara en vanesak också, men.. Känns som att jag behöver ta det lite lugnt nu i mitt liv faktiskt, min kropp börjar säga ifrån på många punkter.
 
Men mitt i all stress och all misstag som görs när man lever en stressad vardag, finns min fina Ann-Sofie. Vi skriver vårt examensarbete ihop för tillfället och hon lyser verkligen upp min vardag och får mig på bra humör. Vi har sagt till varandra att vi antingen kommer hata eller älska varandra efter denna period och än så länge älskar jag henne verkligen! Det är lång tid kvar, men vi kämpar på och tar oss igenom det mesta. Det har vi gjort förr. Och nu är inget undantag, vi kommer rocka igenom hela examensarbetet!
 
 
Årets första glass!
 


Kommentarer
Ellinor

Såå fin blogg asså! :)

Svar: Tack så himla mycket, gulliga du :)
Ida Nilsson

2013-04-11 @ 19:05:34
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Elin

Den ser jätte god ut, är den lika god som den ser ut? :D

Svar: Jag blev väldigt förvånad när jag insåg att det var tranbär som jag tuggade på! Det är alltså gräddglass med tranbär och maränger i vit choklad som gömmer sig innanför chokladen. Blandade känslor faktiskt, jag tycker om strawberry white mycket mer :)
Ida Nilsson

2013-04-11 @ 19:34:32
URL: http://nattstad.se/elinolssons
Emma

ÅÅh älskar glass!

Svar: :) Den här var dock långt ifrån den godaste jag smakat. Ska hålla mig till de gamla traditionella glassarna tror jag ;)
Ida Nilsson

2013-04-11 @ 21:23:08
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Ann-Sofie

Älskar dig också bästaste du! <3

Svar: I hope you do ;) <3
Ida Nilsson

2013-04-12 @ 08:08:28
URL: http://blivandefruo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback