Strävansmål

Vaknade imorse av att regnet knastrade lite lätt mot rutan. Ändå var jag pigg och taggad på en promenad. Så det fick det bli tillsammans med Louise! Varma kläder på och det var helt okej faktiskt. Dessutom har det nu blivit riktigt dimmigt och tråkigt så det är skönt att ha det gjort.
 
Tänkte också att jag ska börja sätta mål vad både gäller mig själv och träningen. Kan nog vara en bra idé att ha saker att sträva mot! I veckan besöker jag, Sofie och Josse actic, för att förhoppningsvis köra en provvecka där. Det kan vara skönt att framförallt i vinter inte bara träna på gym och vissa gruppträningar, utan att även kunna simma, bubbla och basta. Då blir det ju såklart att sätta mål för den träningen också när man kommit igång. Kommer nog bli bra tror jag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback