SM-guldet till Borås!

Äntligen! Det var sex år sedan sist, och idag var det dags igen. Elfsborg är svenska mästare 2012. Vilken gemensam glädje på arenan idag, helt otroligt verkligen. Tifot, inmarschen, matchen, jubel, sånger, målet och slutsignalen. Alla människor som stormade planen och tllsammans med spelarna firade, sjöng och hoppade. Helt amazing, en känsla som kommer sitta kvar ett bra tag! Bilder delar jag med mig av när det finns fina på nätet!
 
Väl hemma firas det med alkoholfri bubbel, mango och levande ljus. Jag skakade i flera timmar efter matchen och efter att allt släppt fick jag huvudvärk. Men vad gör det? Idag är mitt hjärta glatt, på många sätt.
 
 
 


Kommentarer
Annica

Grattis, vad kul =)
Själv har jag Gefle som favoriter och de hade ju turen ännu en gång att hålla sig kvar. Men något SM guld har jag svårt att se att vi ska få inom en överskådlig framtid.
Förstår att det var en häftig upplevelse =)
Kram

Svar: Ja, det var riktigt häftigt. De spelade bra mot Gefle hemma också faktiskt. Är det någon speciell orsak till att du håller på dem, bor du i närheten? :)
Ida Nilsson

2012-11-04 @ 22:46:54
URL: http://annicaostlund74.blogspot.se
Annica

Japp, vi bor i Sandviken, 2 mil från Gävle. Så det har bara blivit så. Fast egentligen är jag en Bajenfan, men de spelar ju inte i allsvenskan längre =(
/Annica

Svar: Nej de spelar ju i superettan numera.. Det är tråkigt, men några måsta ju åka ner dit också tyvärr. :(
Ida Nilsson

2012-11-08 @ 19:05:38
URL: http://www.annicaostlund74.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback