Prova-på-vecka!

Jag var iväg och provtränade nu på morgonen på actic. Vi gick igenom maskiner och jag fick ett individuellt träningsschema. Ska provträna nu i en vecka så får vi se hur det känns. Gratis uppföljningar, gratis personlig tränare, pass, simning, bubbel och bastu för 259kr i månaden är verkligen inte farligt! Vattenzumba är en av deras pass  som jag måste prova och det verkar ju hur kul som helst. Jag ser fram emot att börja, på många olika sätt. Att jag får träna tillsammans med världens finaste Sofie gör ju inte det hela tråkigare direkt! Nu är det dags att sätta upp mål för träningen. Ska tänka och skriva ner lite ikväll.
 


Kommentarer
MADDISENJ

härligt att få testa sig fram lite

2012-11-29 @ 13:24:29
URL: http://maddisenj.se
Endolia

Har själv funderat på att gå på en prova-på vecka hos dem. Tack för att du berättar :)

Önskar dig en fortsatt trevlig dag :)

2012-11-29 @ 13:55:08
URL: http://endolia.blogg.se/
Sofi

Tränar själv på Actic och är inget annat än nöjd! Testat andra gym och detta slår verkligen dem alla. Hoppas du upplever dem på samma sätt.

Svar: Ja jag har faktiskt gjort det! Att de alltid är inne i lokalerna och tillgängliga för att hjälpa till så fort man undrar något, uppskattar jag jättemycket. Och de var inte alls ute efter att bara sälja, utan de var väldigt noga med att jag skulle trivas där och med dem först. Att prova på att ha uppföljning redan efter en vecka för att testa på det osv. Så det känns jättebra hittills! :)
Ida Nilsson

2012-11-29 @ 16:35:07
URL: http://soficarlsteedt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback