Positiva klubben

Hur är det menat att man ska orka med vardagen, att vara positiv och glad, när i princip hela hösten har varit mörk, grå, halvdisig och regnig? Så himla tråkigt att speciellt träningen ska bli lidande för det för många människor. Man tappar sugen helt enkelt! Jag har verkligen försökt att hålla humöret uppe trots att jag haft mer motgångar än vädret det senaste.. och vara positiv till speciellt träningen. Jag har haft en inställning om att det inte är farligt att gå ut trots att det regnar. Lite vatten är inte farligt, blöt blir man ju ändå när man kommer hem och duschar.
 
Jag och Louise trotsade det tråkiga vädret och gav oss ut på en 8 milometare. Nu tvättar jag, 10 tvättar kommer det bli, fram till klockan 21. Kunde ju haft roligare fredagskväll men vi får försöka göra något gott utav det. Köpa god mat, tända lite ljus och mysa till en bra film. Låter inte så dåligt trots allt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback