Min högskola i Borås

Någonstans här inne befinner jag mig för att arbeta och göra klart min momentplanering för mitt boksamtal. Förhoppningsvis kommer det gå ganska snabbt så jag kan bli färdig inför morgondagens examination och så jag kan bli fri för dagen. Natten har varit oerhört jobbig av olika anledningar, så idag jag inte på topp. Om än väldigt trött. Jag längtar tills det här är över, men ändå inte. Jag vill börja arbeta, komma ut i arbetslivet på riktigt. Efter tre år av plugg (eller ja, egentligen betydligt mer än så), så vill jag snart komma ut i verksamheten och använda allt jag lärt mig! Men bara ett halvår kvar snart, tagga!


Kommentarer
Ida

Du är såå duktig och har verkligen kämpat hårt! Du kommer att märka sedan att allt slit är värt det när du förgyller massa barns vardag med din kunskap! Jag tycker du ska jobba i Ulricehamn så William ska kunna gå där du jobbar ;)

Svar: Tack gumman, du är så fin! Och jag skulle mer än gärna vilja jobba med William, han är så glad och härlig! <3
Ida Nilsson

2012-11-27 @ 16:00:48
Jennifer

Sv. Ja visst är dom, tack :)

Ah, vad går du för nåt? :)
Hoppas du haft en toppendag! Kram

Svar: Jag läser till förskollärare och har ett halvår kvar. Härligt!
Ida Nilsson

2012-11-27 @ 19:25:08
URL: http://jeenlicious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback