Idag längtar jag efter våren!

Då var det helg igen. Och vet ni vad jag längtar efter? Fågelkvitter, sol och värme. Knoppar som slår ut och träd som blir gröna. Även om jag tycker om vintern, så är kylan ingenting för mig alltså. Jag trivs bättre med vår och sommar när man kan gå direkt ut, utan att ta på sig en massa kläder. Kunna gå ordentligt ute på asfalten i fina skor och spetsklänningar. Balkongen går att fylla med massa fina blommor, utemöblerna med mysiga kuddar. Nej, nu får tiden faktiskt springa iväg lite till våren!
 
Tog en riktigt lång sovmorgon för att vara mig idag, sedan lite risgrynsgröt med fint sällskap. Att gubben fortfarande sover efter julbordet igår är väl ingen nyhet!
 
 


Kommentarer
Mikaela

sv: precis! är dock väldigt bra på att göra lite för simpla och tråkiga designer som är helt vita.. är tyvär inte så kreativ:/

Svar: Gör en vit bakgrund, men ändå med lite liv :)
Ida Nilsson

2012-12-08 @ 13:52:29
URL: http://www.migou.blogg.se
❤ w i l m a ❤

Fin blogg!

2012-12-08 @ 16:34:54
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
HANNAMIKAELA

vintern har nästan inte börjat! haha ;)

sv; ja, det var väldigt kallt! det var inte värt det tyckte jag när jag kom tillbaka helt blöt och kall haha ;)

2012-12-08 @ 16:41:24
URL: http://hannamikaela.blogg.se
Johanna i CT

Tack sa mycket... Ar inte alltid sa latt nar man ar sa langt borta fran familjen ibland. Ar nog aldrig latt iof...

Sikken sot liten hund! Skummade igenom nagra inlagg och ska def kika in igen... ser ut att ha massa goda recept man sulle kunna testa nangang..:)

Svar: Jag förstår dig.. Tack! Hon är mina föräldrars :) Ja jag testar en hel del recept, nya i princip varje dag. Ibland blir det lite torka men.. Så är det ju ibland :) Tack, du kan ju alltid följa via bloglovin om du inte vill missa något gott! Kram!
Ida Nilsson

2012-12-12 @ 05:32:19
URL: http://loppansworld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback