Goes hard

Jag fick mig en liten chock när jag i förmiddags skulle ta mig till gymmet kan jag lugnt säga. Jag vet inte hur länge jag stod och skrapade bilen för att jag skulle kunna komma iväg!
 
På gymmet gick det riktigt bra idag faktiskt. Det kändes bra, kroppen kändes pigg och fräsch! Det som är så bra med konditionsmaskinerna är att det går att ställa in på olika program utefter sin vikt tex. kaloribrännare, fettbrännare eller intervaller. Det är bra att kunna köra lite olika så kroppen inte vänjer sig!
 
Jag har även hunnit med att köpa en systemkamera idag! Har länge velat ha en och äntligen fick jag en köpt! Nu kommer det finare bilder i bloggen också, bra va? Jag är dock helt ny på denna fronten men jag kommer att lära mig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback