Ger gärna bort lite halsbränna?

Här sitter jag, mitt i natten och dricker mjölk och äter mandlar. Började ångra mig rejält för en timme sedan att jag drack Pepsi max med lite lördagsgodis till lets dance ikväll. Det känns som att halsbrännan ska bränna hål i halsen och bröstet på mig. Inte nog med det får jag både sura uppstötningar och ligger jag inte och sväljer konstant så skulle jag kräkas på direkten. Någon smärtlindring har jag inte hemma så försöker huskurera mig så gott jag kan. Jag tror dock att denna hemska halsbränna knappt kommer lindras ett dugg av det, den är för kraftig.. Ska hämta massa kuddar och försöka sova halvsittandes/liggandes på vänster sida. Jag hoppas ju att jag kan få mig lite mer sömn än två timmar i alla fall, det här var inte alls ett roligt välkomnande till att gå in i vecka 37 idag..
 
 


Kommentarer
Linda

Jag säger bara det, gaviscon!

2015-03-14 @ 22:54:43
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Kikki

Nämen :( Låter inte kul vännen! Åk till Apoteket imorn å handla medicin mot brännan.
Själv fick jag inte behålla en endast smula av varken tacos eller godis igårkväll, men ja slapp halsbränna... Hoppas du mår bättre snart <3

Svar: Ja jag tänkte faktiskt göra det! Ska även köpa några järntabletter som inte var så starka. Hoppas det hjälper mig att bli lite piggare och klara veckan ut på jobbet i alla fall! Tack sötnos <3
Ida Nilsson

2015-03-15 @ 16:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback