Sköna prommisar

Äntlige har vi haft hyfsat bra väder idag även om solen inte visat sig speciellt mycket, men det har ändå varit efterlängtat. Jag längtar som en tok efter sol och värme nu! Kikki och Loke har varit och hälsat på oss idag. Loke är två veckor yngre än Leia, så ska bli roligt att få se dem växa sida vid sida och få se deras lik- och olikheter. Idag var de båda ordentliga newbie-bebisar från topp till tå, sötnosar! Vi gick drygt en halvmil och fick tid till att prata massvis. Det är skönt när man har börjat komma igång med dessa promenader även om det inte går på långa vägar lika snabbt som förr. Det har dock blivit längre promenader nu än för bara en vecka sedan, så ja får se det positivt. Försöker intala mig själv att det faktiskt bara gått en månad sedan kroppen genomgick det största som ens kropp kan gå igenom, det får ta tid!
 


Kommentarer
Johanna

Vilken söt liten en :)

2015-05-11 @ 19:41:18
URL: http://nannna.se
Kikki

En får ta de lugnt å fint i början!!! Som ja sa igår: 9 månader upp; 9 månader ner 😘
Tack för sällskapet 😃

Svar: Jag veet, så svårt att intala sig bara :) Tack själv fina du! ♡
Ida Nilsson

2015-05-12 @ 09:10:32
Johanna

Härligt med mamma/bebiskompisar. Det hade jag önskat att jag hade fler av!

Svar: Ja det är alltid skönt att kunna prata om saker och ting med någon som är i samma situation. Det är aldrig för sent för att skaffa! :)
Ida Nilsson

2015-05-12 @ 11:55:41
URL: http://johannaarntzen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback