newbie överraskar, eller?

Jag och Leia svängde förbi Kappahl idag för att se om de hade fått in något nytt fint från newbie. Såklart hade de det! De slutar verkligen aldrig att överraska. Var gång man kommer in på Kappahl hänger det alltid något nytt som man inte sett förut och som är så svårt att låta bli att köpa.. Tanken var inte alls att köpa någonting egentligen, utan att köpa pyjamas eftersom hon har växt ur två av sina. Kräks gör hon ju en hel del också, så maskinerna hinner inte gå klart innan det är dags att byta. I vilket fall kom jag ut med det jag hade tänkt och ett par tights från newbie också. Jag har ju redan två av färgerna då jag verkligen älskar rumpan på dem! Dessutom är det 25 % just nu på alla byxor, så passa på får man!
 


Kommentarer
JENNYH - Mammablogg

Jag har fyra färger av de där byxorna, så himla fina =)!

Svar: Ja de är ju verkligen det! :)
Ida Nilsson

2015-05-06 @ 19:58:27
URL: http://jennyh.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback