Mammatid

Igår var jag iväg för första gången ensam utan lillan. Sedan jag var liten har jag varit lite av en fotbollsfanatiker som resten av min familj. När jag själv slutade spela började jag bli lite mer insatt i IF Elfsborg. Sedan några år tillbaka har jag följt dem, hemmamatch som bortamatch. För mig som varit på varje hemmamatch i flera år, var det riktigt roligt att vara tillbaka på Borås Arena igår för att se IFE möta MFF. Trots att MFFs supportrar både bidrog till att matchen blev avbruten och att en av dem på något sätt tog sig in i vår klack för att sno saker? Var riktigt dålig stämning där ett tag då många i publiken istället drog sig hemåt. Synd i en välspelad match med mycket publik!
 
Leia som var hemma med sin pappa igår, lade sig kl 20 och vaknade inte förrän efter 4 imorse. Snäll tjej som lät mamma sova när hon var hemma senare än hon brukar lägga sig.. Sedan dess har vi varit ute på en 4.4 kilometare innan regnet kom och ska nu baka chokladbollar eftersom det inte hanns med igår!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback