En helg är slut

Då var snart den här helgen också slut. Jag förstår inte hur dagarna kan springa iväg så fort, i synnerhet de dagarna då familjen är samlad. Men nu har vi visserligen en kortvecka framför oss sen får vi extra många dagar att mysa på.
 
Helgen har bestått av ärenden, veckohandling, dagsbesök, lite shopping, promenad och myskvällar. Det här med sena kvällar är ingenting som passar oss i dagsläget, vi lägger oss oftast inte senare än 22 på helgerna heller. Man vet ju inte hur nätterna ser ut än så länge. De senaste har varit helt okej faktiskt och Leia har sovit i upp till 6 timmar i sträck med några småvakna stunder för att få nappen och sen somna om. Det känns som att hon är på betydligt bättre humör när hon har sovit längre stunder. Jag pumpar dessutom bara morgon och kväll nu för att försöka att sluta, och det är en väldig befrielse! Jag hade hellre haft min dotter snuttandes än en monoton apparat.
 
Sötaste bebisrumpan!


Kommentarer
Linda

Vad härligt att hon sover längre stunder :) Måste fråga om du svarar mina kommentarer o jag inte ser, eller att du helt enkelt inte svarar?

Jag såg iaf att vi har en hel del likadana kläder till våra töser från newbie ^^

Svar: Ja superhärligt verkligen, hoppas det håller i sig! Jag besvarar alltid dina kommentarer, alltså så svaret hamnar under. Ser du inte det menar du? Får publicera det här på din blogg med då så får du ta ett kik i mitt kommentarsfält sen!
Ida Nilsson

2015-05-10 @ 21:39:28
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
m a r i a

Vilka ögon hon har, man drunknar ju så fina! Och skönt att ha längre stunder för sömn, hoppas ni får fortsätta så :)

2015-05-11 @ 11:19:52
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback