Dagen innan helg

Inatt vaknade jag vid 2.30 för att Leia ville ha mat. Jag blev lagom förvånad när det visade sig att hon inte ätit sedan kl 20 igår. Vi brukar lägga henne runt 20 och sedan ligger hon halvvaken fram till 21 någonting då vi har fått ge henne nappen några gånger. Så jag var utvilad imorse och dessutom har jag hittills haft en glad tjej hemma. På förmiddagen fick vi faktiskt klarblå himmel ett tag och jag skyndade mig på med träningskläderna och ner med Leia i vagnen. Öppnar dörren... och det regnar. Jaja, vi trotsade vädret tillsammans med Jusse i alla fall och gav oss ut på en 2.5 kilometare i duggregn och blåst. Skulle gärna hoppat ner i vagnen med Leia bland täcken och annat mysigt!
 
Det är redan helg igen och det tycker vi om. Då får vi nämligen mysa med pappan i familjen en himla massa om dagarna och det tycker vi om!
 


Kommentarer
Linda

Åh sötnötan :) Den där jackan är sååå fin! Vilken storlek har Leia på den nu :)?

Svar: Ja visst är den! hon har 56 på den, helt perfekt när man ska gå ut och vill ha den över en del andra kläder :)
Ida Nilsson

2015-05-08 @ 17:20:38
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback