Dagarna går..

Måndag och ny vecka! Vi har verkligen haft fullt upp hela ledigheten och vi har varken haft igång dator eller tv. Väldigt skönt att kunna njuta av annat i vardagen! I lördags var jag och Leia på vårmarknad med hennes mormor och morfar samt morbröder. Tyvärr i regn och blåst, men vi stannade istället till på espresso house och fikade en bra stund. Betydligt mysigare! Pappisen i familjen var på Åby och spelade på hästar under tiden. Igår var vi iväg från Leia för första gången en längre stund då vi var på Gekås. Hon var hos sin mormor och morfar och fick massa uppmärksamhet medan vi föräldrar fick tid till varandra några timmar. Win win!
 
Idag har gammelmormor varit hos oss och myst, inte jätteofta det händer eftersom hon bor 15 mil härifrån. Jag och Leia har också varit på BVC för vägning och mätning. Super-Leia väger nu 4810 g och är 56.5 cm lång.
 


Kommentarer
ellen björktegen

Herreguuud va gullig hon är! Så synd att jag missade er i stan, var också på vårmarknaden en sväng i lördags. Jag får väl helt enkelt komma ut till er snart tycker jag, så jag får hälsa på lilla Leia :D

Svar: Åh så synd! Men som du säger, kom ut när du vill! Hör bara av dig innan så vi är hemma :) ♡
Ida Nilsson

2015-05-18 @ 18:18:06
URL: http://ellfi.blogg.se/
Cielo

Haha, baby power!

Svar: haha ja men eller hur! :D
Ida Nilsson

2015-05-18 @ 20:08:34
URL: http://cielos.webblogg.se/
Linn

Va fin hon är Ida! Hoppas ni mår bra! Roligt att läsa hur det går för er :) Snart har vår lilla parvel kommit med, ska bli så kul att jag med snart får mysa med en goding! Ta hand om er :) kram!

Svar: Tack fina du! Vi mår jättebra faktiskt, hoppas du gör det nu med? Magen växer snabbt! Förstår att du längtar, det är den absolut bästa känslan :) Kram
Ida Nilsson

2015-05-19 @ 06:36:48
Frida

Åh så söt! Kan inte tro att det ligger en sån mini i min mage!

Svar: visst är det underbart? Grattis och lycka till! :)
Ida Nilsson

2015-05-19 @ 08:42:16
URL: http://flinnman.blogg.se
m a r i a

haha, sötaste fistbumpen på g :)

2015-05-19 @ 09:45:48
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback