Underbara efterlängtade!

Idag på förmiddagen har Ida och William varit hos oss och njutit av det fina vädret! Äntligen kan man vara utomhus! Visst blåser det en del, men solen lyser och himlen är klarblå med några små obetydliga slöjmoln. Jag passade på att klippa gräset medan de andra var på lekplatsen och cyklade ute på gatan. Sedan har vi ätit glass och lekt på tomten en stund. Det är ju det här vädret som jag har längtat efter och trott att jag skulle få njuta av under min första tid som mammaledig och äntligen kommer den! Jag har därför passat på att njuta av den i en solstol en stund medan Leia fortfarande sover gott i vagnen.
 


Kommentarer
Linda

Är det du som är så rödhårig? Är det din rätta färg :D?

Svar: Nej det är inte jag utan min kompis Ida och hennes son. Jag är blond likt mitt kort på sidan :)
Ida Nilsson

2015-06-04 @ 18:51:13
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Linda

Okej :) Jag har inte sett så mycket kort på dig så vet inte riktigt hur du ser ut ^^

2015-06-04 @ 23:00:51
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback