Och regnet bara öser ner

Vart tog de få dagarna vägen då vi hade fint och varmt väder? Det fullkomligt vräker ner regn hos oss just nu. Hann i alla fall att putsa några fönster innan det började. Vi har för en gångs skull haft en lugn helgdag, bara myst tillsammans hela familjen och inte gjort speciellt många måsten. Igår hade vi fullt hus hela dagen med fikabesök av familjen Omarsson på förmiddagen och de blev sedan avbytta med mina föräldrar och lillebror som vi bjöd på middag (receptet hittar ni här).
 
Jag är jättesugen på att börja titta på en ny serie nu när vädret är som det är.. Pretty Little liars har jag redan kollat igenom och (tyvärr) kommer ju bara ett avsnitt ut i veckan, det är ju så himla bra. Får fundera vidare vilken serie jag ska ta mig ann nu, jag är kräsen och händer ingenting så tittar jag inte vidare. Det måste vara spänning!
 


Kommentarer
Linda

Vilken typ av serie är din smak? Jag har sett många väldigt bra serier och skulle kunna tipsa :)

Svar: Jag älskar ju PLL, den bästa serien som gjorts! Men nu började jag titta på GoT istället och den verkar ju helt okej, även om den inte är alls likadan som PLL ;)
Ida Nilsson

2015-06-21 @ 22:04:01
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Jennipher

Gumman, <3 Du borde testa Orange is the new black, på netflix! :D eller walking dead, eller under the dome!!

Svar: Jag har tittat på Oitnb men jag tyckte den var riktigt dålig, det hände ju aldrig någonting spännande... Men jag började titta på GoT igår istället. Inte för att jag hinner titta så ofta men.. haha
Ida Nilsson

2015-06-22 @ 16:21:21
URL: http://jeennipher.blogg.se
Linda

Ja Pretty little liars har jag också följt, dock inte alla säsonger :) Game of thrones har jag också sett men samma där inte alla säsonger.

Vill man ha spänning och gillar lite spöklikt så är supernatural en super bra serie! Gillar man varulvar och sådant så är teen wolf en serie man blir besatt av. Gossip Girl kanske vore något för dig? Sedan har du väl sätt greys anatomy, desperate housewifes ja de där klassiska serierna som gått på tv.n :)? Sedan finns många bra svenska serier, portkod tycker jag är kanon - om ungdomar kärlek o.s.v. morden i sandhamn är bra :)

2015-06-22 @ 22:53:28
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback