Nya vägar

Idag provade jag och Jusse en ny väg som vi aldrig hade gått förut. Vi började gå på gamla järnvägen och på vägen gick vi både utmed sjön och hittade massa annat roligt. En gammal borgruin och annat med historia som beskrevs genom skyltar utmed vägen, ett ödehus och fina små rastplatser. Absolut en runda som jag kommer att gå fler gånger! Den slutade på 7.3 km, har nu ändrat i runkeeper så den autostoppar vid pauser också efter min rensning av mobilen. Jag tyckte väl att rundan tog lite fööör lång tid om man räknade bortpauserna!
 


Kommentarer
stina - Mamma till Elias

Åh det där ser helt underbart ut :) Önskar det fanns liknande promenadvägar här :)

Svar: Ja, man hittar de små guldkornen när man minst anar :)
Ida Nilsson

2015-06-23 @ 19:27:45
URL: http://stinaserina.vimedbarn.se
JENNYH - Mammablogg

Men vad mysigt :)

Svar: Ja verkligen! Det är ju de här promenaderna man har längtat efter länge nu! :)
Ida Nilsson

2015-06-23 @ 20:22:25
URL: http://jennyh.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback