Min växande lilla tjej

Tänk, det fixade sig med kameran! En kompis hade ett likadant objektiv som jag fick köpa, så jag kom dessutom billigt undan. Ibland ska man definitivt ha turen på sin sida! Den andra kameran lämnade jag tillbaka och kan nu gå över till min trygghet igen.
 
Annars har dagen varit sådär lite halvtråkig. Medan min sambo varit ute och fixat i trädgården och hållt till i garaget hela dagen, så har jag och Leia varit inne och skött den biten. Vi har passat på att rensa hennes garderob (igen), känns som att vi gjort det var och varannan vecka. Nu är det allra mesta borta i strl 50 och 56, och vi har övergått till strl 62. Vardagsrumsbordet är fullt av kläder som ska läggas ut för försäljning. De finaste kläderna kommer jag att behålla, de flesta newbie t.ex. Vem vet om det skulle kika ut en liten bebisflicka igen om några år?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback