Mammig liten stjärna

När det är riktigt tråkigt väder ute, den sämsta detta år skulle jag säga, så är det tur att man har världens bästa sällskap hemma. Hon har dessutom blivit mammig det senaste och även om hon kan ligga en bra stund och sysselsätta sig själv, så är det bästa att ligga hos mamma och mysa. Mamma verkar också vara den som kan trösta allra bäst just nu, ofta räcker det att bara komma till mammas famn. Än så länge ligger det ändå på en nivå som är mysig och inte jobbig på något sätt. Hoppas det stannar där för bådas skull i alla fall ett tag till!
 
Idag har Leia på sig en klänning från sin faster som nu passar henne utmärkt! Hon ser så stor ut på denna bilden också, mammas fina!
 


Kommentarer
Linda

Så fin tjej så! <3

2015-06-02 @ 17:10:37
Linda

Men plutti <3 Det märks att hon och Linnéa är lika gammal :)

Är hon mammig på det viset att ingen annan duger än du? Eller är hon mammig att hon inte vill vara själv? För Linnéa duger pappas famn lika bra som mammas än så länge, men det där kan ju ändras när hon blir äldre.

Svar: Hon kan gärna vara hos andra också, även pappa såklart utan problem. Däremot om hon blir ledsen, alltså inte bara gnäll, då är det min famn som är bäst tycker hon! Hon tycker om närhet och även om hon gärna ligger själv längre stunder så vill hon gärna komma upp till mig sen. Som när hon har hicka t.ex., då får hon riktigt hård hicka och blir lite gnällig. Då funkar alltid mammas famn :)
Ida Nilsson

2015-06-02 @ 21:58:22
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Linda

Nämen! Första gången jag kunde se ditt svar :O! Hoppas det funkar nu då :)

Svar: Kanske du ser det när jag svarar via datorn och inte appen?
Ida Nilsson

2015-06-02 @ 22:11:10
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Maria

Så söt hon är 💗 jag bruka läsa din blogg och har även testat nåt av dina goda recept sen tidigare. Kram

2015-06-03 @ 09:14:11
URL: http://mariagrahn.blogg.se
Linda

Ja kanske det :D För nu såg jag svaret återigen :)!

2015-06-03 @ 20:15:02
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Kikki

Fina tjejen ❤️ Kollat appen The Wonderweeks? Man skriver i när bebis var beräknad så kan man se när på ett ungefär bebis har lite svårare perioder, vad de beror på och hur man kan "lindra" de!
Man förstår sig på bebis lite bättre 😃 Kände igen dedär me mammig, Loke e likadan! 😍😍❤️

Svar: Nej det har jag inte gjort, jag skulle nog bli paranoid om jag skulle titta på sådant där :P Får försöka göra det bästa av situationen istället och stå ut. För ibland är det ju det som det handlar om faktiskt, stå ut. Ha tålamod! ;) Ja, lilla söta Loke!! <3
Ida Nilsson

2015-06-04 @ 05:21:11
Yohanna af Skovde

Naw, vad söt :)

2015-06-05 @ 14:54:24
URL: http://yohannaafskovde.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback