Lilla toker

Idag verkar vara den sista dagen som vi får mulet innan det finare vädret är på ingång, hoppas! Idag var det nästan lite kyligt ute så Leia har haft mössa när hon har sovit utomhus i vagnen. Så himla gullig när man väcker henne också, mössan sitter mer över huvudet än på. Min gostjej, hon är så mysig när hon vaknat! Jag har passat på att anteckna inför dopet i helgen medan Leia har sovit. Det är ju en del som ska planeras, fixas och hinnas med innan denna dag. Jag ser fram emot det!
 
 


Kommentarer
Evelina

Åh söt tjej! Dop-planerning ger mig lite ångest, ska ha dopet om tre veckor. Ska ni bjuda på mat och så och isf vad? :)

Svar: Tack så mycket! Vi ska ha vårt dop på söndag, så 5 dagar kvar att fixa lite på! Ja vi ska bjuda på smörgåstårta (köpt). Sedan kommer jag att baka egna tårtor och lite andra kakor. Tycker det ska bli roligt med lite dekoration och sådär. Kika in här efter söndag så får du lite inspiration!
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-06-29 @ 17:51:08
URL: http://aktivaevelina.blogg.se/
Evelina

Va roligt, ja det ska jag göra för det kan jag behöva! :)

Svar: Ja inspiration är alltid bra att ha innan för att få det som man tänkt sig och önskat :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-06-29 @ 18:12:01
URL: http://aktivaevelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback