Free thursday

På helgmornar brukar jag göra godare frukost, just för att vi aldrig annars får tid till att äta frukost ihop. Jag har alltid varit en frukostälskare och det är viktigt för mig att vi äter gott tillsammans den tiden vi får. Idag åt vi nybakt bröd, ägg och smoothie med goda pålägg och grönsaker. En smoothie är så enkelt, bara att slänga vilka bär eller frukter som helst och blanda med mjölk, juice, kvarg eller vad som helst. Imorse blandade jag hallon, stora söta blåbär, honung, mjölk och kokoskvarg. Den nya kokoskvargen är ju bara så himla god! Imorgon blir det att göra en kokos- och ananassmoothie till frukost.
 
Idag har vi varit i stan, ätit på tugg som är stans hyfsat nya hamburgerrestaurang och handlat litegrann inför imorgon. Leia var vaken hela tiden och njöt av att få sitta upprätt i vårt knä under restaurangbesöket. Inget stöd för nacke eller rygg vill hon ha, stor tjej nu! Claes har grejat i garaget hela kvällen och jag har haft mammatid med popcorn och massa tända ljus till en film. Leiabus sover så gott med nappis och snuttefilten.
 
 
 


Kommentarer
Linda

Ååååh jag är så avis på ditt vackra hem! Åååh vilken fin byrå!!

Svar: Åh tack! <3 dörrarna är in till vårt badrum på övervåningen och kommer från förra ägarens föräldrarhem. Byrån har jag köpt och renoverat själv :)
Ida Nilsson

2015-06-19 @ 00:41:10
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Linda

Och för att inte tala om dörrarna där...<3

2015-06-19 @ 00:42:00
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback