En första dag i juni

De senaste dagarna har det varit fullt upp. Igår var det första dagen som jag fick titulera mig som mamma på mors dag. Det är verkligen inte någonting som man ska ta förgivet. Vi är verkligen glada och lyckligt lottade som fått en glad och välmående dotter till vår familj. Dagen spenderade vi tillsammans hos Leias mormor och morfar tillsammans med två av morbröderna, gammelmormor och hennes syster. Sedan skildes vi åt och jag åkte iväg för att titta på Elfsborg. Jag får passa på när vi båda är lediga och Leia kan få lite egentid med sin pappa! Idag började Leia med att sova från 20-9.30 med en liten matpaus vid 5.30 (snäll bebis!) sedan har vi varit hos Ida och William och busat några timmar. Vi hade tänkt oss en promenad först men man blir inte så sugen när det regnar och man bokstavligt talat blåser iväg i vinden!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback