Lilla snuttan

Jag måste bara få säga, att ibland är min dotter otrolig. Igår gjorde hon inget knyst ifrån sig på hela dagen förutom leenden och prat. Trots bilfärd till stan, trots några timmar i stan, trots att hon var med att jobba på arenan innan Elfsborgsmatchen och att hon satt i bilkö i en timme med pappsen innan de kom hem 2 timmar senare. Hon bara nöjer sig! Vi fick handlat en hel del och hade en riktigt mysig dag med Elin.
 
Idag har Leias gammelmorfar varit och hämtat hunden och jag har fixat här hemma mest hela dagen hittills. Lite trött är jag faktiskt. Trots att Leia sov bra inatt så har jag kommit in litegrann i att vara vaken en gång på natten och har då svårt att somna om. Bara jag vaken - kompis med min telefon en halvtimme eller två. Leia sov gott från 20-7.30.
 
Body - H&M | Byxor - MINI dept |


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback