Leia Svea Elsa

Idag var dagen kommen för döpa vår lilla kärlek. Vi har bakat, fixat och donat i två dagar innan denna dag som blev så perfekt. Visst var det århundradets varmaste dag, så vi höll på att flyta bort stundtals, men så mycket kärlek. Vår kyrka här hemma är liten, men så gammal och vacker, som en liten grottkyrka! Leia ville helst vara hos mig till en början i kyrkan, men det var inga problem. Snabbt och lätt, sen var det över. Tror hon tyckte det var megaskönt att få vatten på sitt huvud i denna värme, hon sa inte ett ljud. I församlingshemmet bjöd vi på två olika smörgåstårtor och hemmagjorda tårtor och kakor. Jag kommer berättare närmare om denna dag en senare dag i veckan, har dessutom massa recept att dela med mig av!
 
Det finns inte ett enda tvivel på att ett barn är den finaste gåvan man kan få! Tack alla ni som ville dela denna dagen med oss, och tack för era fina gåvor till vår dotter ♡
 


Kommentarer
Johanna

Åh så mysigt med dop! Vi hade också dop för vår dotter ELSA (hihi) och det var verkligen en superfin dag där alla samlades för en riktig fest för vår lilla unge. Sitter djupt i hjärtat fortfarande ;)

Svar: Ja Elsa är så fint! Och finns på min sida av släkten :) Jag är glad att vi hade dop, i hade tänkt ha namngivning först men ändrade oss i sista stund :) Jag kan verkligen tänka mig att det sitter kvar länge! Kände mig sådär jättelycklig igårkväll :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-06 @ 09:32:14
URL: http://johannaarntzen.se/
m a r i a

Ser ut som att tösen skötte sig exemplariskt! Jättefina namn har hon fått också :)

Svar: Ja hon var jätteduktig hela långa dagen :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-06 @ 19:10:04
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback