Kvällar i ro

Även om det har blåst de senaste dagarna och inte varit jättevarmt i skuggan så har ändå solen lyst med sin värme. Så skönt att slippa varma kläder denna årstid och kunna vara utomhus, det hör ju sommaren till!
 
Fördelen med att ha fasta rutiner hos sina barn är att man har tid både för sig själv och för sin partner på kvällarna. Igår gjorde vi hemmagjord pizza, åt till tända ljus, jag drack ett glas vin och tog sen en härlig kvällspromenad med Mira. Sedan satte vi på varsin film (romantiskt va?) och jag lipade som en gris till The longest ride. Definitivt den finaste filmen sedan The notebook!
 

Klänning - PETTER & KAJSA |


Kommentarer
Linn

Hon är så fin, och ni verkar ha riktigt mysiga dagar ☺️ hade varit roligt att läsa sån där "tio fakta" om din graviditet/förlossning. Sånt är alltid kul att läsa ☺️☺️ Kram på dig!

Svar: Ja man får ju göra det bästa av varje dag! Så snart får vi ta våran promenad! Ja men vilken bra idé, det ska jag absolut klura på! :) Kram sötnos!
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-18 @ 23:11:39
ulricalovisa

Åh då måste jag se den filmen,älskar the notebook!

Svar: Ja den var verkligen heeelt outstanding! Det sa ha kommit en till film som Nicholas Sparks skrivit böckerna till, tänkte kika imorgonkväll. Alla hans filmer är fantastiska!
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-19 @ 22:42:37
URL: http://ulricalovisa.se
ulricalovisa

Åh då måste jag se den filmen,älskar the notebook!

2015-07-21 @ 22:56:22
URL: http://ulricalovisa.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback