En regnig dag

Idag har vi och Leias morbror varit hos hennes gammelmorfar och hälsat på. Vi åt god middag och tog samtidigt med oss lilla vovvan hem till mina föräldrar. Jag har nog aldrig varit där utan att bli serverad riktig husmanskost, så himla gott! Min tanke var att jag skulle hinna ta mig en kik i ladugården för att se om jag hittade något fint att ta med hem till inredning. Men Leia var inte på humör där idag så jag får vänta med det till vi åker upp hela familjen istället. Jag hittar alltid någonting roligt där inne, sist var det ett stort gammalt Litermått i trä och få vagnshjul som står på var sida av ytterdörren.
 
Väl hemma så har vi myst, Leia har spytt ner sig hundra gånger och hon fick sedan ta ett ordentligt bad (egentligen hade det nog räckt att vi hade ställt oss utomhus medan regnet vräkte ner). Alltså den ungen älskar att bada på alla sätt och vis. Hon som alltid vill sitta upp blev lite småsur när jag lade ner henne på insatsen till badbaljan. Sedan kom hon helt enkelt på att hon kunde sprattla galet med benen istället. När Claes kom hem satt jag dyngsur jämte henne i badbaljan och hon var överlycklig!
 
Byxor - Newbie | Body - Newbie | Dregglis - Pippi |


Kommentarer
Johanna

Åh så söt hon är!! Och den där bodyn med ekorrar är ju så fin!! Har spanat en del på den så vi får se om det blir ett köp^^

Svar: Ja den är verkligen det, jag håller med dig! Newbie är ju ändå inget jättedyrt märke för den fina kvalitén som de håller, så ett köp tycker jag verkligen att du ska göra! :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-29 @ 22:00:49
URL: http://johannashorna.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback