Dagarna springer fram

Det känns som att jag springer runt som en stolle och försöker göra nytta medan lillan vilar sin lilla stund. Idag plockade jag ur diskmaskinen samtidigt som jag grovstädade micron och dessutom var jag ute då och då och rensade land. haha. Herregud. Och ändå har jag dåligt samvete för att jag inte har hunnit med att putsa fönster under dagen. Skallen är bra dum ibland alltså. Leia har haft betydligt bättre dagar än den här då hon mest varit gnällig och inte nöjd (läs för att hon sover korta stunder...), hoppas att hon är gladare mot kvällen. Jusse har varit här och ätit lunch med oss och nu ska vi ta oss en sväng på lekmattan!
 
Klänningsbody - Pytteliten |


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback