Shoppingsuget när sjukdomar tvinar

Äntligen har jag börjat arbeta igen efter dessa sjukdomstider och man kan vistas utanför husets väggar. Vi har idag varit och valt ut tapeter till barnrummet. Jag har för länge sedan förälskat mig i ett par, men när jag idag tittade priset och de låg på 1300 kr per rulle så ändrade jag mig. Blev tapeter för hälften av det per rulle, beställning dock så vi får vänta tills i mitten på nästa vecka! Passade även på att handla amningsbhar, ska bli så skönt att byta. Mina favoriter kommer absolut vara de utan bygel!
 
För några dagar sedan var jag på jakt efter några cardigans eller liknande till bebis och jag hittade ju lite annat fint förutom det nya från newbie. Jag älskar dressen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback