"Grattis du ska bli pappa!"

När min sambo fyllde år för bara några dagar sedan fick han en bok av mig (som han förövrigt redan listat ut av hans enorma nyfikenhet). Han är väl egentligen ingen bokslukare direkt, mer än att han möjligen läser lite böcker när vi är utomlands och han vilar i skuggan mellan solningarna. Men jag blev tipsad om den här boken och den verkar annorlunda och jättemysig! Han har dessutom läst halva boken redan och tycker mycket om den. Ett tips till er gravida kvinnor där ute :)
 
 
 
 
För mig betyder det mycket att han också är involverad i det här med graviditet och jag blir extra lycklig i hjärtat när jag ser hur han ser och funderar på sin papparoll och att han längtar så mycket efter vår bebis. Idag visade han mig en film som han sagt berört honom mycket och mina känslor svallade väl över litegrann och hjärtat fyllt av kärlek.
 


Kommentarer
None None

Du har en fantastisk tid framför dig! Önskar dig all lycka till :)

Svar: Jag kan tro det! Tack så hjärtligt!
Ida Nilsson

2015-02-17 @ 19:37:24
URL: http://lillages.blogg.se/
hanna

åh så spännande !:D

2015-02-17 @ 21:07:32
URL: http://fitnessinspiration.se
Izabella

Åh den där boken är toppen! Gav den till min kille så fort jag fick veta att jag var gravid och han älskar den! Humor kombinerat med tips och råd inför det kommande föräldralivet. Bästa boken för att få dem att förstå vad som väntar tycker jag :)

Svar: Min sambo tyckte samma! Två dagar och den var utläst. Det är ett gott betyg! Sen kan han säga ibland "vet du att...." mysigt när de är pålästa tycker jag!
Ida Nilsson

2015-02-18 @ 20:47:48
URL: http://izabellajansson.blogg.se
Gravidresan

SV: Ja handla till de små är verkligen mysigt, det finns ju sååå mycket fint. Men försöker hålla igen lite med bebiskläder, man vet ju inte om det kommer vara för smått eller för stort eller hur snabbt de växer ur dem <3

Bra boktips! Synd att min sambo fyller år efter bf...men han kanske kan få en present ändå :)

Svar: Det tycker jag absolut :)
Ida Nilsson

2015-02-19 @ 12:03:35
URL: http://gravidresan.blogg.se
JENNYH - Mammablogg

Ett annat gryyymt tips är Manne Forsbergs PAPPALOGI, den fick min sambo i julas och han är heller ingen bokmal annars. Den är skriven på ironiskt och annorlunda sätt som passar våra karlar bättre ;)

Svar: Ja det är samma med denna, jättebra att sådana typer av böcker finns! :)
Ida Nilsson

2015-02-20 @ 19:26:03
URL: http://jennyh.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback