Upp och iväg

Vi har varit sysselsatta hela dagen med fikabesök från Claes syster med familj, packning och annat som ska fixas när man ska iväg ett tag. Vi bestämde oss imorse för att åka iväg med husvagnen ett par dagar, så det är mycket som ska fixas. Tvättkorgarna och diskmaskinen vill jag ha tömda, gräsmattan klippt och trimmad, blommorna vattnade, katt- och husvakt ska fixas, kylskåpet ska fyllas på lite smått och mat till Leia ska lagas. Frysfacket i husvagnen är tyvärr inte så pass stort så vi får med in egengjord mat till Leia men jag tänkte denna gång köpa färdigt. Perfekt att spara på burkarna nämligen så man kan förvara mat i dem sedan! Jag köpte en superbra bok häromdagen med massa inspiration till smakportioner och annat "bra-att-veta" när det gäller vissa ingredienser osv. Superbra som jag kommer ha mycket nytta av!
 
Jumpsuit - H&M |


Kommentarer
▲ R O B I N N S

Åh va söt!

2015-08-06 @ 17:46:08
URL: http://robinns.blogg.se/
Linda

Använder du sittdelen på vagnen? Har du slutat med liggdelen?

Svar: Ja nu använder vi sittdelen här hemma. Hon vill ju inte ligga alls längre förutom när hon sover, haha. Jag hade kunnat använda liggdelen när hon vilar utomhus på förmiddagen, men jag kan lika gärna använda det fulla liggläget på vagnen så blir det ju samma sak. Inte lika rymligt bara. Men hon trivs super och gör glädjetjut när hon sitter däri och helt plötsligt ser och kan vara med :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-08-06 @ 22:36:22
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback