Soliga dagar med dis..

... seglar förbi. En ganska fin dag har det varit idag. Pappan i familjen har besiktigat och åkt motorcykel för att senare möta upp oss hos Leias mormor och morfar. Jag har stått för matlagning medan de andra haft det mysigt med en mysglad liten tjej. Det blev en heldag där och jag kan fortfarande undra hur tiden kan rusa iväg så snabbt i deras sällskap. Jag älskar sällskapet av mina föräldrar, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag skulle säga att de flesta tycker att vi är en helt galen familj, men på ett positivt sätt!
 
Nu är det dags att nana kudden för att gå upp tidigt och få lite Elin-energi imorgon i form utan en Ullaredsresa. Ska bli mysigt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback