Petite Chérie sittdyna

Snabbt och smärtfritt kom mitt paket med Leias nya sittdyna två dagar efter beställning! Jag älskar färgen och mönstret som är sådär behagligt och inte starkt eller skrikigt på något sätt. Den smälter in riktigt bra både i den ljusgrå färg vi har på vagnen och den åkpåse jag inhandlat sedan innan. Visar den längre fram!
Så skönt att kunna ha en snygg sittdyna i vagnen att bara kunna torka av lätt och smidigt istället för att behöva oroa sig över att textilen i vagnen ska ta för mycket stryk.
 


Kommentarer
Josefine

Men åh! Har kikat igenom din blogg efter du la en kommentar hos mig och fick se flera små sammanträffanden och saker vi ser likadant på :)

Din dotter är född exakt en vecka efter min, här tog förlossningen också 3 timmar och 9 minuter från att vi kom dit och barnmorskor hängde på min mage när Vera skulle ut för att hjärtljudet gick ner. Sen oförväntat: jag grät inte, sambon grät.

Väl efteråt la jag ner amningen för både mitt och Veras välmående, ingen mysig stund alls och vi båda blev nästan irriterade på varandra. Tacksamt nog var BVC positiva till mitt beslut (!). Och med sovrutiner, vi har haft Vera i egen säng sen födseln och hon sover mycket bättre så!

Nu har hon börjat äta och vi kör på gröt här :) Vilken tur att jag snubblade in hos dig och fick ta del av dina recept och förklaring hur du gjorde med maten - jättekul att läsa när de är så jämngamla :)

Med detta sagt: din blogg sparas i bokmärken!

Svar: Men åh så roligt att du hade tid att titta igenom min blogg så pass att du hittade alla dessa småsaker! :) Jag har lagt till dig på bloglovin nu så jag kan följa eran resa också! Kram på er!
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-08-19 @ 22:07:18
URL: http://aadicat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback