Full fart framåt?

Innan läggdags idag fick Leia ligga på en filt på golvet en stund. Hon for verkligen runt som en liten visp, vilket jag har förstått nu inte riktigt fungerar på hennes lekmatta. Men hon vill ju sällan ligga still på golvet.. Hon var både på och utanför mattan, på rygg och på mage. Och för första gången såg jag henne göra tendenser till att röra sig framåt - på riktigt. Hon drog fram benen under sig och rumpan upp i vädret, precis som en början till att krypa. Min stora, galna tjej, nu går det alldeles för snabbt..
 


Kommentarer
Bintu Malm Fraser

Oj oj! Nu sticker hon snart :)

Svar: Ja men eller hur! Hon som fortfarande är så liten kan väl bara ta det lite lugnt så mamma hinner med? ;)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-08-18 @ 21:53:13
URL: http://bintan.blogg.se/
Johanna

Njutbså länge du kan nu medan hon är någotlunda på samma ställe^^ Vilket stort underbart fönster ni har förresten!

Svar: Ja men det är ju lite så, snart är hon överallt! Ja men tack! Jag älskar det!
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-08-21 @ 07:30:15
URL: http://johannashorna.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback