En dag till ny veckobörjan

Vi har alltid tagit vara på helgerna för att hitta på roliga saker tillsammans, något vi uppskattade extra mycket när pappan i familjen hade annat jobb och knappt var hemma med oss på vardagarna. Så har det alltid varit och det kommer säkerligen alltid att fortsätta vara så!
 
Igår var vi på kräftskiva, åt gott och hade trevligt sällskap. Kameran stannade i väskan, mobilen likaså. Så kort blev det inga under kvällen faktiskt, skönt att slippa tänka på det ibland också (jag har precis öppnat upp mitt konto för alla på instagram med samma namn som här på bloggen också för er som har det). Förmiddagen spenderades med att baka focaccia som skulle med till Claes syster dit vi var. Resterna glömdes såklart kvar där vilket resulterade en besviken fästman i morse. Så jag ställde mig och bakade frallor och gjorde smoothie till frukost. Senare ska jag iväg på Elfsborgsmatch och de andra får vara hemma ensamma och mysa tillsammans några timmar.
 
Tröja - Benetton | Byxor - Next | Hårband - Next |


Kommentarer
Bintu Malm Fraser

Mysigt, helgerna får man verkligen ta vara på när den ena jobbar!

Alltså hon är ju bara för söt den lilla :)

Svar: Ja det får man ju verkligen göra. Likadant på kvällarna, men då har man ju oftast annat som ska göras och sådär :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-08-31 @ 21:17:32
URL: http://bintan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback