En välbehövlig eftermiddag

Natten tills idag var inte speciellt rogivande då både jag och Leia sov få timmar. Vi passade på att åka hem till Leias mormor när hon slutade jobbet efter att vi shoppat en snabbis. Väl där fick jag sova några timmar medan hennes mormor och resten av familjen gladeligen passade på att mysa massvis. När jag vaknade stod våfflorna färdiggräddade på bordet och Leia nanade gott med mormor. Kändes verkligen som att jag behövde få vila ut och känna att min dotter var i trygga händer under tiden. Det finns väl ingen som man litar lika mycket på som sin mamma? ♡ 
 
 


Kommentarer
Linda

Vad skönt att du fick sova lite :) Det är viktigt för att man ska orka med. Du ska se att Leia kommer sova bättre/mer framöver :)

2015-04-30 @ 22:48:57
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
JENNYH - Mammablogg

Åh vad mysigt! Och skönt för dig att få sova ikapp lite :) det behövs ibland!

Svar: Ja men visst är det så, man uppskattar sömn mer än någonsin förr ;)
Ida Nilsson

2015-05-02 @ 20:43:27
URL: http://jennyh.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback