Åt rätt håll

Äntligen börjar allt gå åt rätt håll med min mjölkstockning! Jag fick åka till BB i söndags och fick där konstaterat att det var både rött, svullet och hårt. Jag fick en jätteduktig tjej som hjälpte mig och hon skrev tillsammans med en läkare ut antibiotika, så nu hoppas jag snart att detta är över! Känner mig betydligt piggare även om jag kanske inte är 100 bra än.
 
Idag har jag haft en vän på besök som så snällt ställt upp utifall jag inte mått bra. Inte kunde jag sova imorse såklart men hon kom i god tid och tog hand om lillan så jag kunde pumpa, duscha och röja upp i hemmet. Så himla skönt när man varit sängliggande så lång tid! Sedan tog vi en långsam promenad i det underbara vädret och njöt av solens strålar på altanen. Vi har också haft hembesök från BVC idag och hon fortsätter att öka i vikt och väger nu 3880 g. Tror vi. Leia råkade nämligen kissa ner hela vågen så vi blev lite distraherade. Haha. 
 
Världens bästa Jusse
 


Kommentarer
m a r i a

Men vilken busig tjej, göra sådär när man ska vägas! Skönt att det börjar vända för dig och hoppas att ni kan mysa ordentligt =)

Svar: Ja verkligen, hon gör det nästan varje gång på skötbordet också ;) Tack, känns mycket bättre nu! :)
Ida Nilsson

2015-04-22 @ 08:45:16
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback