Emmaljunga super nitro

Vår vagn kommer att anlända ungefär i vecka 4 nästa år, alltså i mitten-slutet av januari. Jag kommer då att vara i veck 30 så det kändes ganska lagom! Vi har hela tiden vetat vad vi vill ha för vagn, det enda vi var osäkra på var färgen. Citykorg får vi låna av vänner.
 
Det viktigaste för mig är att ha en smidig vagn med svängbara och ställbara hjul, inte för små. Detta för att lätt kunna svänga när man handlar eller går på stan, samtidigt som den ska kunna klara tuffare terräng och även snö. Jag vill ha en sittdel som går att ombona ordentligt och går att använda åt bägge håll. I textilväg vill jag ha en färg som inte syns alltför mycket om/när den blir solblekt, det finns massvis med färger att välja bland i denna modell!
Det ingår även sol-insekts- och regnskydd, det är Isofixfästen (chassit kan även användas för att fästa babyskydd med Isofixfästen) och lite annat smått och gott. Jag tror att vi kommer bli supernöjda, känns så!
 
Vad har ni för vagn, är ni nöjda?
 


Kommentarer
Lilla Malin

Den verkar väldigt populär, Emmaljunga överhuvudtaget. Vi har en Bugaboo Cameleon som står och väntar på vår lilla prins!

Svar: Ja emmaljunga är ju ganska populära. Bra vagnar verkar det som :) härligt! När kommer han? :)
Ida Nilsson



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback