Ost- och svampfyllda rullader

Det är skönt att ha söndagar då man får lite gjort, sitta och bara glo är bland det värsta jag vet. Hela helgen har varit full av aktiviteter, härligt tycker jag. Nu väntar jag fortfarande på våren, men lite annat roligt väntar först under veckan!
 
 
Ost- och svampfyllda rullader
40 minuter
 
6 skivor lövbiff
6 st stora färska champinjoner
1 schalottenlök
1 paket Bursin (vitlöksost)
75 g Philadelphiaost
salt
peppar
 
2 dl grädde
2 dl creme fraiche
1 köttbuljongtärning
1 msk kinesisk soja
salt
peppar
 
Sätt ugnen på 200 grader.
Hacka lök och champinjoner, stek.
Blanda i Bursin och Philadephia och låt det smälta. Krydda med salt och peppar.
Klicka ut på lövbiffarna, rulla ihop och lägg i en smörad form med skarven neråt.
Blanda såsen, låt koka upp och häll över rulladerna.
Sätt in i ugnen i ca 20-25 minuter.
 


Kommentarer
A f r o b e l l e

Åh guuud va gott det ser ut :)

2014-02-24 @ 21:42:42
URL: http://afrobelle.blogg.se/
Nicolina Viklund

Måste prova detta! Det ser verkligen jättegott ut!

Svar: Det tycker jag absolut du ska göra :)
Ida Nilsson

2014-03-12 @ 19:55:52
URL: http://nicolinaviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback