Vecka 23 (22+4)

Veckorna går och går, man hinner inte tänka på tiden springer iväg och att det faktiskt inte ens är halva graviditeten kvar. Det mesta fixade vi tidigt då man fortfarande var sådär lycklig över att äntligen blivit gravid. Såklart finns den lyckan fortfarande, men man vänjer sig på något sätt. Vänjer sig att bebis finns där och visar sig sin närvaro varje dag.
Jag har blivit betydligt mer hungrig än jag varit förut. Jag har dock fortfarande ganska liten magsäck och kan inte få i mig större portioner utan att bli sådär supermätt. En liten ding för clementiner har jag nog fått faktiskt och det börjar gå mot en period där jag lätt kan bli sådär himla trött. Inte som i början såklart, men ändå så jag gärna skulle somna så fort jag sätter mig i bilen..
 


Kommentarer
Emmelie - ensamstående mamma till Ebba och Hugo

Jättesöt kula =)

2014-12-09 @ 19:46:13
URL: http://www.emmgus.blogg.se
jennipherh.blogg.se

Jag är så glad för er skull, och det är så mysigt att följa din graviditet! 💕

Svar: Naw sötnos!
Ida Nilsson

2014-12-10 @ 16:21:07
URL: http://jennipherh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback