Kyckling balsamico med rostad vitlök

När man slutar sent om dagarna och känner sig sådär stressad att hinna laga middag och mat till nästkommande dag, är det extra skönt att bara slänga ihop något simpelt. Idag har jag arbetat i 12 timmar i sträck, så kändes som något enkelt satt fint när jag kom hem efter 20. Hemlagat är ju alltid godast och det påminns jag varje gång om när jag gör något snabbt. Men å andra sidan, varje dag kan inte vara en fest. Man måste vila lite också :)
 

Kyckling balsamico med rostad vitlök
 
2 stora kycklingfiléer
salt
svartpeppar
grillkrydda
2 Kelda middagspanna balsamico och rostad vitlök
10 plommontomater
 
Rensa kyckling, stek och krydda med salt, svartpeppar och grillkrydda.
Tillsätt middagspannorna och låt koka upp.
Skär tomaterna i två delar och tillsätt i stekpannan.
Låt småputtra i någon minut.
 
 


Kommentarer
Johanna

Gott! Måste testa det någon dag :)

2013-09-30 @ 22:05:01
URL: http://nannna.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback