On the roads

Gräset har börjat bli grönt, knopparna tittar försiktigt ut på buskar och träd. Solen har gett oss massa D-vitamin hela dagen och vi bestämde oss för att ta vår första tur på motorcykeln för året. Vi körde 15 mil, kanske lite mycket när man är otränad och inte åkt sedan i slutet av sommaren förra året. Men vem klagar? :)
 
Efter vi kom hem ställde jag mig med maten, men var inte rikigt pigg kände jag. Det resulterade i noll matlust och jag ligger nu nerbäddad i soffan med huvudvärk, fryser och är varm om vartannat och känner mig helt utslagen. Hoppas inte jag blir sjuk nu, det hinner jag verkligen inte med :(
 
Smygfotade min snygging från balkongen innan han ställde in hojen för denna dag.
 


Kommentarer
elvira

men va? haha, tar du bilder på någon från fönstret? o_o såvida du inte menar att "snygging" betyder pojkvän så iiih, stalkervarning..

Svar: Jag skrev ju att vi hade varit ute och åkt. Klart han är min pojkvän och sambo :)
Ida Nilsson

2013-05-01 @ 22:02:04
URL: http://kbjorklund.blogg.se/
elvira

jaha, ber om ursäkt haha. Missade det i min förfäran. det är alltid spännande att läsa det kursiva först ;)

Svar: Haha det är ingen fara. Vi skrattade åt det här hemma, det lät så roligt! ^^
Ida Nilsson

aamelasmoa.blogg.se

älskar att åka motorcykel :D

2013-05-02 @ 09:44:03
URL: http://www.aamelasmoa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback