Things are going well now

Idag har vädret inte varit på vår sida, bara några plusgrader. De som hade lovat oss 16 grader i veckan? I vilket fall som helst har denna veckan sprungit iväg och imorgon är det redan torsdag. Sedan är det bara en vecka kvar på VFUn och det är bara någon vecka kvar till examensarbetet ska skrivas.
 
Denna första vecka med den "nya" maten, frukosten och mellanmålen har gått bra. Dock har jag nästintill blivit tokig av sockersug! Det blir ju inte direkt bättre av att de har ballerina, arraxbollar och annat gott på bordet på rasten. Men det är inte konstigt att jag har sockersug heller med tanke på att jag inte haft full koll på vad jag ätit förut och mitt blodsocker har antagligen sprungit iväg. Men jag försöker och har inte ätit godis eller något annat extra utöver det jag ska äta, på 3 dagar. Det går framåt och inte bakåt i alla fall :)
 
 


Kommentarer
Marie Bergman

16 grader? :) Vart är du någonstans?

Svar: Jag bor i Borås. Vi hade 10 grader igår, så på väg är det i alla fall! :)
Ida Nilsson

2013-03-06 @ 17:08:18
URL: http://livetiluxemburg.se/
Monica-Gravid med nr 1

Skönt med plusgrader iallafall :) Nu får gärna våren komma på allvar!

2013-03-06 @ 17:43:49
URL: http://mookpersson.blogg.se
Josefin Johansson

Åhh va kommer krukan ifrån? :)

Svar: Jag har köpt den i Ullared för ett år sen eller så :)
Ida Nilsson

2013-03-07 @ 17:37:58
URL: http://josefindadoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback