Söndag!

Det vore synd att säga att jag är glad över att vakna tidigt vareviga morgon. Jag blir rastlös till tusen! Det brukar bli såhär mot våren, antar att det är för att det börjar bli ljusare ute. Men det klagar jag absolut inte över :)
 
Vi har hunnit med att göra lite nytta på förmiddagen, målat lite framtida möbler och annat. Ni får nog hålla er fram tills vi flyttar in i huset tror jag ;) Jag och Jusse hann även åka en sväng till den årliga hem- och trädgårdsmässan. Naturligtvis glömde jag kameran hemma..
 
Solen har lyst på oss hela helgen, synd att det ska envisas med att blåsa så att man fryser ihjäl! Vi stannar istället inne och sätter på en söndagsfilm innan det är dags att börja med maten :)
 
 


Kommentarer
Nea ~ Foto

Låter som en bra dag :)
kramis!

2013-03-24 @ 18:59:09
URL: http://neafoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback