Mysstund

Idag är det ju söndag och det är ju min "ta hand om mig själv dag". Så himla underbart att njuta av ensamheten och riktigt kunna rå om sig själv till hundra procent. Eftersom jag använde en mjukgörande ansiktsmask sist, använde jag en djuprengörande idag med granatäpple och passionsfrukt medan jag låg
 
badet. Jäklar vad den satte sig alltså, det var knappt att jag fick bort den för att den satte sig i hårfästet. Note till mig själv att sätta upp håret ordentligt nästa gång ;)
 
Fixade naglarna till första delen av Fjällbackamorden också, första gången jag ser det och jag tyckte om den! Får se till att fixa de andra också så jag kan fortsätta kika :)
 
 


Kommentarer
Sandra - Med en fästman på Kumla

Åh låter som en riktigt härlig dag :) Nu blev jag sugen på att slänga på en ansiktsmask!

Svar: Ja det har varit riktigt härligt! Ja du får göra det, man blir så len och go efteråt :) Kram!
Ida Nilsson

2013-03-10 @ 21:01:54
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se
Matilda

Tror jag också ska börja ha sådana dagar när man bara tar hand om sig själv och njuter av ensamhet! :) Hoppas du hade en bra dag! Kram

Svar: Ja men eller hur. För att vara nöjd med sig själv behöver själen må bra först och främst. Jag älskar dessa timmar :) Tack det samma! Kram
Ida Nilsson

2013-03-10 @ 21:13:56
URL: http://matildius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback