Fina onsdag!

Vilken bra dag jag har haft idag! Det kändes kanske lite mer katastrofalt när jag fick reda på att jag var tvungen att vara i skolan vid 7.30. Vet inte ens om det hänt förut! Men vår redovisning gick bra, ooooch *trumvirvel*... Nu är det bara examensarbetet kvar på vår 3.5 år långa utbildning. Jag är glad och lättad men samtidigt nervös och rädd. Ett examensarbete är liksom ingenting att leka med.
 
Efteråt åkte jag i alla fall till Ida och William. Vi busade och pratade massvis och promenerade på strandpromenaden. Jag verkligen älskar Ulricehamn! Det är jättemysigt både sommar och vintertid. Megaglad över att det kommer ligga närmare oss än Borås när vi flyttar :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback