En dag i det blå

I över en timme fick jag sitta och försöka fixa mitt mobila bredband med Comviq på luren imorse. Helt utan resultat dock, de får skicka hem ett nytt simkort så får vi hoppas det gör susen när jag nu får det. Trött på krångel nu :( Nästintill hela dagen i övrigt spenderats utomhus, så himla skönt väder! Jag hoppas inte det här vädret betyder att semestertiderna bjuder på sämre väder.. Gräset är klippt, alla rabatter är rensade, ved är fixat och ängsblommor utspridda i slänten. Jag älskar vår trädgård som är uppdelade i två etager med mycket natur, berg som avskiljer och klättrade växer. Ska visa er mer en annan dag!





Kommentarer
K

Del av tomten är lika fint och välskött som huset!
Grattis och trevlig Helg till Er!

Svar: Tack så gulligt sagt :)
Ida Nilsson

2013-06-08 @ 09:23:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback